Eliade Rotariu, fondator al programului, este un practician în adevăratul sens al cuvântului, cu un stil minimalist-realist, orientat către rezultate.

A dezvoltat programul Managers Academy după mulţi ani de studiu, experienţă şi practică, adaptându-l la specificul managerial românesc şi implementând principiile marilor şcoli de management din lume. Sursele sale de inspiraţie au fost:

  • Experienţa de peste 20 ani în management şi vânzări, în companii româneşti şi în multinaţionale, atât din postura de general manager, cât şi din cea de trainer si consultant;
  • Experienţa de manager în poziţii de top (General Manager 10 ani);
  • Activitatea de predare a managementului la una din cele mai prestigioase şcoli de afaceri din lume (peste 5 ani, având sute de studenţi);
  • Experienţa de business de succes (compania De KLAUSEN este una din principalele companii de training şi consultanţă din Transilvania) – a lucrat atât cu companii foarte mari cât şi cu companii
  • Experienţa succesului dar şi a eşecului antreprenorial (a înfiinţat şi condus afaceri de succes dar şi afaceri nereuşite);
  • Activitatea de trainer expert în management (peste 16 ani, peste 10000 ore de training);
  • Activitatea de senior consultant, fiind printre primii consultanţi certificaţi internaţional CMC din Transilvania
  • Pregătirea academică în business şi management;
  • Principii fundamentale de business verificate, experimentate “in vivo” şi adaptate la realitatea economică din România.
Află mai multe despre Eliade, pe blogul lui
De ce am ajuns manager

In anii ’90 eram medic. Eram la începutul carierei mele, la început cu familia, la început cu toate.

Pentru că nu îmi ajungeau banii, mi-am luat un al doilea job de după-masă şi lucram într-o tipografie. După un timp aveam de condus o echipă mică de 4-5 oameni. Acolo a fost primul meu contact cu managementul.

După tipografie am lucrat într-o companie multinaţională, iar apoi am condus o companie cu buget de zeci de milioane de euro. La început nu am înţeles de ce oamenii nu fac ce li se spune, sau de ce lucrurile nu merg cum ar trebui sa meargă. De cele mai multe ori este din cauza managerului.

La începutul carierei mele în management, lucram peste 14 ore pe zi, inclusiv sâmbăta. Iar duminica îmi luam de lucru acasă. Nu mai aveam timp nici de familie nici de prieteni. Şi chiar dacă munceam atât de mult nu câştigam suficient. Mă simţeam de multe ori îngrijorat, confuz şi lipsit de energie. Dar căutam un mod de a face lucrurile mai bine pentru că nu doream să continui în felul acesta.

Într-una din zile am mers la un prieten, tot manager, căruia i-am arătat ce am descoperit eu despre management. Şi i-am zis, “uite, am descoperit că, privit de sus, managerul trebuie să planifice, să coordoneze, să organizeze,

să conducă şi să controleze, şi din asta se poate face un întreg sistem”. Şi prietenul meu a râs de mine şi a zis, “vezi mă că pe la 1800 şi ceva Henri Fayol a scris exact chestia asta. Pune mâna pe carte!” Parcă am primit un ciocan în cap.

Mi-am dat seama că reinventez lucruri care au fost demult inventate şi am început să învăţ. Citeam fiecare carte despre management pe care o găseam, am urmat o şcoală bună de Management şi am vorbit cu oameni performanţi de la care puteam să învăţ.

Am început să aplic tot ce învăţam şi în câteva luni nu mai plecam acasă la ora 10 seara ci plecam acasă la ora 5. Aş fi putut pleca chiar şi cu 2 sau 3 ore mai repede dacă aş fi vrut, pentru că imi terminam treaba într-un mod eficient şi lejer. Aveam timp să gandesc şi să fiu creativ, aveam timp pentru familie şi business-ul creştea şi mergea foarte bine.

După ce am trecut prin toate fazele managementului, de la manager începător la manager de companie, am fondat propria firmă. A fost o experienţă nouă şi importantă să fac managementul propriei companii şi să fiu antreprenor şi manager în acelaşi timp. Mulţi ani la rând, practic atât timp cât mi-am dorit, compania pe care am fondat-o a fost cea mai mare companie de training şi consultanţă din Transilvania.

Clienți care au avut încredere în noi în peste 18 ani de activitate

Părerea clienților
Eliade, este TATA trainerilor, adica si al meu Unul dintre putinii traineri din lume pe care este foarte greu sa-i prinzi pe picior gresit. Unii vorbesc despre ce stiu altii stiu despre ce vorbesc! Eliade face parte din ultima categorie.
Eusebiu Burcas, Trainer Managementul Banilor
Părerea clienților
Il apreciez pe Eliade pentru ca este un profesionist in adevaratul sens al cuvantului. Face parte dintre cei care au testat in propria realitate informatia pe care o transmite mai departe. Lucrul cu un profesionist ca Eliade iti ofera ocazia sa eviti zecide greseli dar mai mult decat atat, iti ofera un sistem care a fost rafinat si retestat multi ani la rand. Da-ti sansa sa nu „reinventezi roata” ci sa o folosesti de la cei care au testat-o si calibrat-o in locul tau.
Dan Luca, Productivity Coach
Părerea clienților
Îl cunosc pe Eliade de mai bine de 10 ani şi pot să spun despre el două lucruri: este un profesionist căruia îi pasă! Îi pasă de performanţa celor pe care îi instruieşte, îi pasă de excelenţa cu care livrează, îi pasă de efectele pe termen lung ale muncii sale. Şi pentru că îi pasă, are rezultate! Eliade este un companion de drum, nu doar un meseriaş în management!
Andy Szekely, Fondator Bootcamp University

Te perfecționezi oriunde, oricând și de pe orice device.
Primești gratuit un demo al programului Managers Academy.

Vreau să devin un manager mai bun

Fii un manager informat

Abonează-te și vei primi periodic sfaturi utile și conținut exclusiv de la echipa noastră de consultanți.
În plus, îți poți autoevalua abilitățile de delegare, descărcând chestionarul “Delegarea managerială”.