Învață în ritmul tău, atunci când ai timp. Poți aloca câteva ore pe săptămână sau câte 30 minute în fiecare zi, după cum te simți tu confortabil. Poți urma programul MANAGERS ACADEMY în timp ce stai acasă sau ești la birou, chiar și atunci când îți bei cafeaua de dimineață.

Programul MANAGERS ACADEMY este un program online, structurat pe 6 module care pot fi implementate în mod independent sau combinat. Durata fiecărui modul este de 4 - 6 săptămâni şi fiecare modul este gândit pentru viitori manageri sau pentru manageri practici care vor sa obţină rezultate şi să devină mai buni. Tematica acopera aspectele cele mai relevante ale managementului, similar cu o programă MBA.

Sistemul de învăţare BLENDED LEARNING combină mai multe tehnici de instruire verificate pe parcursul a miilor de ore de training realizate (face-to-face, online, video, audio, materiale printate), iar sistemul de lucru este atât individual, cât şi în pereche şi în echipă.

Structura program

MANAGERS ACADEMY este construit pe cei 3 piloni principali pe care funcţionează o companie (SISTEM, BANI, OAMENI) şi care au relevanţă pentru activitatea oricărui manager.

Modulul Nr. 1

Instrumente de bază pentru manageri
La finalul primului modul îţi va fi mult mai clar ce ai de făcut ca manager şi ce nu ai de făcut (a doua parte e la fel de importantă ca prima). Vei fi mai liniştit şi mai relaxat pentru că vei învăţa să pregăteşti lucrurile din timp. Practic, vei primi o serie de Instrumente de Bază pentru activitatea managerială. Pe unele e posibil să le ştii deja iar altele vor fi complet noi.

Conţinut modul 1:

  • Roluri manageriale
  • Stabilirea obiectivelor în activitatea managerială
  • Planul de acţiune. Controlul în planificare
  • Reguli esenţiale în Time Management
  • Prioritizarea activităţilor
Modulul Nr. 2

Instrumente utile în lucrul cu echipa şi organizaţia
În al 2-lea modul vorbim despre managerul cu echipa şi organizaţia. Dacă primul modul a fost pentru claritatea managerului cu el însuşi, al 2-lea modul este pentru claritate cu echipa. Vei afla cum să lucrezi cu echipa astfel încât să eviţi conflictele şi să obţii cele mai bune performanţe.

Conţinut modul 2:

  • Feedback-ul în comunicare
  • Ascultarea activă şi întrebările
  • Şedinţe eficiente
  • Delegarea activităţilor
  • Managementul deciziilor
  • Motivarea echipei
  • Stiluri de conducere
  • Managementul schimbării în organizaţie
Modulul Nr. 3

Elemente de marketing şi vânzări pentru manageri
În al 3-lea modul vorbim despre business. Care sunt elementele esenţiale pe care un manager trebuie să le cunoască despre vânzări şi marketing? Ce trucuri poate folosi un manager pentru a creşte vânzările şi a direcţiona acţiunile de marketing într-o direcţie semnificativ productivă fără să risipească resurse importante?

Conţinut modul 3:

  • Comunicarea în marketing
  • Instrumente pentru strategia de produs
  • Procesul de marketing. Indicatori de marketing
  • Harta vânzării
  • Managementul clienţilor
  • Indicatori de performanţă în vânzări
  • Activităţi conexe în vânzări
Modulul Nr. 4

Management financiar pentru non finanţişti
În al 4-lea modul discutăm despre bani. Cum poate un manager să ţină sub control costurile, cum are grijă de profit, cum face să aibă bani atunci când are nevoie de ei şi nu numai? Materialele video din această lună îţi vor oferi foarte mult confort în activitatea ta, în special dacă nu ai studii economice.

Conţinut modul 4:

  • Reguli de bază în managementul financiar
  • Harta financiară. Profitul.
  • Bugetul de venituri şi cheltuieli. Cashflow.
  • Managementul stocurilor
  • Tipuri de costuri
  • Indicatori de performanţă
  • Indicatori financiari
Modulul Nr. 5

Management practic al resurselor umane
Modulul 5 este dedicat celei mai preţioase resurse din orice companie – oamenii. Vei afla cum poţi să faci un management practic al resurselor umane şi cum să ai o echipă de oameni potriviţi, performanţi şi motivaţi.

Continut modul 5:

  • Cultura organizaţională
  • Ierarhia în organizaţii
  • Analiza postului
  • Recrutarea şi selecţia oamenilor potriviţi
  • Managementul talentelor. Inducţia.
  • Dezvoltarea angajaţilor
  • Interviul de plecare
Modulul Nr. 6

Elemente de coaching şi leadership pentru manageri
În ultimul modul, cel de-al 6-lea, am păstrat pentru tine ceva cu adevărat special. Sunt mulţi manageri pe lumea asta, însă puţini dintre ei sunt şi lideri autentici în mijlocul echipei lor. Se spune că dacă vrei să recunoşti un lider trebuie să te uiţi în spatele lui ca să vezi câţi oameni îl urmează.

Conţinut modul 6:

  • Coaching managerial
  • Abilităţi de bază în coaching
  • Întrebarile şi ascultarea activă în coaching
  • Abordarea structurată a sesiunii de coaching
  • Tehnici practice de coaching în management
  • Despre conducători şi leadership
  • Formula leadershipului
Sistem de învăţare BLENDED LEARNING

Blended Learning este un concept modern de învăţare, bazat pe combinarea mai multor metode de instruire şi învăţare (face-to-face, online, video, audio).

Scopul principal este o acoperire mai eficientă a nevoilor individuale de învăţare (prin oferirea de resurse şi contexte variate) şi, implicit, un beneficiu mai consistent al trainingului pe termen lung.

Componentele programului Blended Learning variază, în funcţie de obiectivele organizaţionale şi de strategia internă de dezvoltare a fiecărei companii client, putând fi adaptat la specificul oricărei organizaţii datorita flexibilităţii sale:

  • Lecţii video cu multe exemple concrete şi uşor de înţeles;
  • Lucrul în pereche sau în echipe (sistem buddy);
  • Materiale de curs în format audio;
  • Materiale în format electronic, ce se pot descărca şi salva în calculatorul propriu sau se pot lista şi îndosaria;
  • Webinarii online periodice, în care cursanţii au oportunitatea de a discuta direct cu trainerul;
  • Exerciţii practice şi teme de lucru pentru acasă, proiecte individuale;
  • Forumuri de discuţii;
  • Workshopuri faţă-în-faţă sau sesiuni de facilitare periodice.
Cum functioneaza

Programul va fi adaptat obiectivelor organizationale si obiectivelor de dezvoltare specifice echipei manageriale.
Structura este simpla si flexibila, cu etape clare pentru toti participantii la curs.
După fiecare modul, fiecare cursant poate fi evaluat prin teste de evaluarea cunoştinţelor si/sau teme de casă.

De ce să alegi programul MANAGERS ACADEMY pentru echipa ta?

CONSISTENȚĂ
Asigură un limbaj managerial comun pentru toată echipa de conducere, indiferent de dimensiunea acesteia.

COSTURI REDUSE
Investiție mai mică cu până la 70% față de trainingul tradițional (economisirea bugetului de transport și cazare).

FLEXIBILITATE
Cursanții își adaptează ritmul de parcurgere a cursului, în funcție de propriul program și bioritm.
“Eu aleg CUM, CÂND și UNDE învăț”.

RELEVANȚĂ
Instrumentele și practicile asimilate sunt direct și imediat aplicabile în activitatea curentă; asimilarea unor practici eficiente pentru propria dezvoltare personală și profesională; studii de caz din viața reală; exerciții practice bazate pe experiența cursanților.

UȘOR DE IMPLEMENTAT
Necesită resurse minime tehnice și materiale.

PROGRAM INDIVIDUAL
Program adaptat și personalizat, conform obiectivelor individuale și organizaționale.

Fii un manager informat

Abonează-te și vei primi periodic sfaturi utile și conținut exclusiv de la echipa noastră de consultanți.
În plus, îți poți autoevalua abilitățile de delegare, descărcând chestionarul “Delegarea managerială”.